Promocje
Ozobot 2.0 Bit - Przedszkolny zestaw 6-pak + materiały + puzzle
Ozobot 2.0 Bit - Przedszkolny zestaw 6-pak + materiały + puzzle
2 676,84 zł 2 249,90 zł
szt.
Arexx - Robot Asuro
Arexx - Robot Asuro
299,00 zł 259,00 zł
szt.
KSR12 Hydrauliczne Ramię Robota
KSR12 Hydrauliczne Ramię Robota
179,00 zł 149,90 zł
szt.
Makeblock - mBot-S + Bateria LiPo
Makeblock - mBot-S + Bateria LiPo
578,00 zł 519,00 zł
szt.
Makeblock - Wieżyczka LED do Codeybot
Makeblock - Wieżyczka LED do Codeybot
129,00 zł 99,00 zł
szt.
Robotis Dream Level2
Robotis Dream Level2
679,00 zł 449,00 zł
szt.
Pakiet Scenariuszy Edukacja Przedszkolna - Część II
Pakiet Scenariuszy Edukacja Przedszkolna - Część II
49,99 zł 44,90 zł
szt.
Yeti - Kroczący robot
Yeti - Kroczący robot
369,00 zł 249,00 zł
szt.
WowWee - GRiP
WowWee - GRiP
229,00 zł 199,00 zł
szt.
RoboRobo RoboKit -  Zestaw #2
RoboRobo RoboKit - Zestaw #2
1 079,00 zł 1 029,00 zł
szt.
Hexbug Laserowe starcie robotów - Pająk 2.0
Hexbug Laserowe starcie robotów - Pająk 2.0
119,00 zł 99,00 zł
Lego WeDo 2.0 -  Pakiet edukacyjny (45300+45302+45517)
Lego WeDo 2.0 - Pakiet edukacyjny (45300+45302+45517)
1 217,00 zł 1 199,00 zł
szt.

EduSense - Duży zestaw z matą, krążkami, książkami i ćwiczeniami

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 1 159,90 zł 1 322,07 zł 1159.90
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: EduSense
Kod produktu: ESKNDL02F

Opis

Zestaw idealny dla wszystkich, którzy rozpoczynają swoją przygodę z kodowaniem. W skład zestawu wchodzi:

  • dwustronna mata do kodowania 150x150 cm,
  • komplet 200 kubeczków,
  • komplet 350 dwustronnych krążków matematycznych i humanistycznych,
  • 350 dwustronnych krążków kompetencji kluczowych,
  • książki Kodowanie na Dywanie 1 i 2,
  • a także 26 zeszytów ćwiczeń!

Zeszyty ćwiczeń 5-6 latka

Zestaw zawiera 25 zeszytów ćwiczeń dla dzieci oraz 1 egzemplarz gratis dla nauczyciela.

Przygotowany zestaw ćwiczeń to pierwsza tego typu publikacja na polskim rynku adresowana do dzieci w wieku 5,6 lat. Doskonale sprawdzi się jako samodzielna pomoc dydaktyczna do nauki podstaw kodowania. Zaproponowane ćwiczenia będą również idealnym utrwaleniem i uzupełnieniem aktywności offlinowych wykorzystujących matę do kodowania, kolorowe kubki czy klocki. Dzieci, rozwijając małą motorykę, wykonując kolejne zadania, przejdą od segregowania elementów, dostrzegania rytmów czy schematów do tworzenia pierwszych skryptów przy pomocy symboli graficznych. Kolorując, wycinając, naklejając, uzupełniając brakujące elementy krok po kroku będą wkraczać w świat kodowania.

Mata edukacyjna

Dwustronna mata edukacyjna "Kodowanie na dywanie" to uniwersalna pomoc dydaktyczna, która znajdzie szerokie zastosowanie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Mata jest dwustronna, jedna strona to stupolowa kratownica. Czerwone linie dzielą matę na symetryczne części. Osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter. Druga strona składa się z 81 kolorowych kół, pogrupowanych kolorystycznie po 9 z każdej barwy. Mata świetnie sprawdzi się podczas wprowadzania elementów programowania do zajęć dydaktycznych, będzie również idealną pomocą w edukacji matematycznej.

Mata przesyłana jest w tubie z grubego kartonu, która jest zarazem doskonałym etui do jej przechowywania.

Wymiary dużej maty do kodowania to 150 x 150 cm.

SYMULATOR - WIRTUALNA MATA DO KODOWANIA

Krążki do maty do kodowania

Krążki o średnicy 8 cm wykonane są z trwałego, lekkiego materiału co ułatwia pracę z ich wykorzystaniem, jak również ich przechowywanie. Zestaw kreatywnych krążków do kodowania plus mata do kodowania "Kodowanie na dywanie" to pomoc dydaktyczna, która pozwala w ciekawy sposób wprowadzić dziecko w świat podstaw programowania, bawi ucząc, pomaga rozwijać miękkie kompetencje, idealnie sprawdza się przy pracy zespołowej.

Krążki matematyczne

W skład gotowego zestawu krążków wchodzą komendy ruchu - strzałki kierunkowe, obroty, start, stop, oraz cyfry umieszczone na kołach w 9 kolorach. Zestaw zawiera także znaki działań matematycznych - plus, minus, dzielenie, mnożenie, równe, większe, mniejsze oraz figury geometryczne umieszczone na kołach w 9 kolorach. Każdy komplet krążków to możliwość aranżowania wielu aktywności okołoprogramistycznych, takich jak: tworzenie offlinowych kodów - dróg, wprowadzanie aplikacji "kodable", "lightbot" itp, gry rozwijające kompetencje matematyczne, sudoku, memory, rytmy, "dyktanda graficzne" na dużym formacie, wierszyki - instrukcje do kodowania.

Krążki humanistyczne

W skład gotowego zestawu krążków wchodzą litery alfabetu polskiego i angielskiego, znaki interpunkcyjne, wiele wariantów kolorystycznych postaci, czynności, wielkości oraz ilustracje zwierząt, owoców, warzyw, przedmiotów, emocji. Każdy komplet krążków to możliwość aranżowania wielu aktywności okołoprogramistycznych do zajęć z zakresu różnych edukacji... tworzenie zdań, opowiadań, nauka czytania, wprowadzanie części mowy, to tylko ułamek możliwości wykorzystania krążków humanistycznych.

Krążki kompetencji kluczowych

Kolorowa, atrakcyjna grafika sprawia, że chętnie z nich będą korzystać zarówno dzieci w wieku przedszkolnym, jak i wczesnoszkolnym. Mnogość i różnorodność materiału obrazkowego sprawia, że krążki idealnie sprawdzą się nie tylko na zajęciach zintegrowanych, ale również na zajęciach języków obcych, czy w terapii logopedycznej. Krążki Kompetencje Kluczowe zostały uwzględnione w scenariuszach stworzonych w ramach Ogólnopolskiego Programu Uczymy Dzieci Programować, co gwarantuje łatwy, bezpłatny dostęp do wielu gotowych pomysłów na zajęcia przeprowadzone z ich wykorzystaniem.

Książka Kodowanie na dywanie 2

Kodowanie na dywanie. Różne kompetencje, różne edukacje, to książka dla nauczycieli przedszkoli, szkół, edukatorów, rodziców, którzy chcą rozwijać logiczne myślenie u dzieci, uczyć przez zabawę i doświadczanie. W książce znajdziecie propozycje aktywności offlinowych z matą i bez maty, dodatkowo zawiera w sobie gotowe plansze i elementy do maty ,,Kodowanie na dywanie”.

Książka Kodowanie na dywanie 3

„Kodowanie nie tylko na dywanie. Od aktywności na macie do Scratcha Juniora”, to zbiór najbardziej lubianych przez dzieci aktywności okołoprogramistycznych, pomysły na zajęcia z wykorzystaniem aplikacji Scratch Junior oraz rady osoby, która wszystkie zaproponowane rozwiązania sprawdziła z powodzeniem w praktyce.

Plastikowe kubeczki do maty

Kubeczki mogą być używane zarówno do pracy z małą (100 x 100 cm) oraz dużą (150 x 150 cm) matą do kodowania. Na zestaw 200 kubeczków składają się kolory: fioletowy, czerwony, bordowy, granatowy, jasnoniebieski, limonkowy, pomarańczowy, żółty, zielony, jasnoróżowy.

Jednorazowo do prowadzenia zajęć z matą wykorzystuje się do 100 kubeczków.

O AUTORCE

Anna Świć - ambasadorka marki EduSense, Lublin

Nauczycielka, logopedka, właścicielka firmy szkoleniowej, a co najważniejsze entuzjastka nowoczesnej edukacji. Autorka wielu scenariuszy zajęć dydaktycznych, warsztatów dla dzieci i nauczycieli. Od ponad dwóch lat związana z Edu Sense, w praktyce wdraża edukację opartą o STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Math). Autorka, prowadząca blog "Kodowanie na dywanie" - kodowanienadywanie.blogspot.com, który ostatnio doczekał się swojej odsłony w druku. Autorka specjalnie przygotowanych zestawów lekcji do nauki programowania dla klas 1-3 - EduSense, Edukacja wczesnoszkolna część I oraz II. Ambasadorka marki EduSense.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl