Promocje
Lego SPIKE Prime 45601 - duży Hub
Lego SPIKE Prime 45601 - duży Hub
1 199,00 zł 999,00 zł
szt.
Robotis Dream Level4
Robotis Dream Level4
599,00 zł 299,00 zł
szt.
Edison - Pakiet konstruktora robotów EdCreate
Edison - Pakiet konstruktora robotów EdCreate
1 030,00 zł 949,00 zł
szt.
WowWee - Coder MIP
WowWee - Coder MIP
599,00 zł 499,00 zł
szt.
RoboRobo RoboKit - Upgrade #3-4
RoboRobo RoboKit - Upgrade #3-4
499,00 zł 299,00 zł
szt.
Samochód iRacer
Samochód iRacer
169,00 zł 119,00 zł
szt.
Robotis Dream II Level5
Robotis Dream II Level5
599,00 zł 499,00 zł
szt.
KSR14 Łazik Zasilany Energią Słoneczną
KSR14 Łazik Zasilany Energią Słoneczną
79,90 zł 69,90 zł
Makeblock - Wieżyczka LED do Codeybot
Makeblock - Wieżyczka LED do Codeybot
129,00 zł 99,00 zł
szt.
WowWee - Arcade MiP 2.0
WowWee - Arcade MiP 2.0
499,00 zł 429,00 zł
szt.
Dagu DG012-RP - podwozie gąsienicowe Rescue
Dagu DG012-RP - podwozie gąsienicowe Rescue
499,00 zł 399,00 zł
szt.
Allbot - Czteronożny robot
Allbot - Czteronożny robot
599,00 zł 499,00 zł

EduSense - Krążki kompetencji kluczowych do maty do kodowania

Dostępność: na wyczerpaniu (1-2 produkty na magazynie)
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 249,90 zł 249.90
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: EduSense
Kod produktu: ESKNDKrKoKl

Opis

Zestaw 350 dwustronnych krążków zgodnych z zaleceniami Rady Unii Europejskiej z 2018 roku, które określają osiem wzajemnie komplementarnych kompetencji kluczowych.

Zalecenia Rady Unii Europejskiej z 2018 roku określają 8 wzajemnie ze sobą komplementarnych kompetencji kluczowych.

Krążki Kompetencje Kluczowe zostały opracowane w taki sposób, aby umożliwiały zorganizowanie aktywności nastawionych na kształtowanie wszystkich kompetencji kluczowych.

Kolorowa, atrakcyjna grafika sprawia, że chętnie z nich będą korzystać zarówno dzieci w wieku przedszkolnym, jak i wczesnoszkolnym. Mnogość i różnorodność materiału obrazkowego sprawia, że krążki idealnie sprawdzą się nie tylko na zajęciach zintegrowanych, ale również na zajęciach języków obcych, czy w terapii logopedycznej.

W skład zestawu wchodzą:

  • Zawody,
  • Flagi państw europejskich,
  • Pokarmy,
  • Ubrania,
  • Pojazdy,
  • Meble,
  • Cyfry i liczby,
  • Figury geometryczne,
  • Miary kątów,
  • Znaki działań matematycznych,
  • Pory roku,
  • Nazwy miesięcy,
  • Nazwy dni tygodnia,
  • Urządzenia cyfrowe,
  • Barwy podstawowe i barwy pochodne,
  • Instrumenty,
  • Grafiki związane z kinem i teatrem,
  • Symbole narodowe
  • Czynności,
  • Kolory,
  • Emocje
  • 12 krążków ze znacznikami AR (rozszerzona rzeczywistość)

Aktywności i gry dydaktyczne z wykorzystaniem Krążków Kompetencje Kluczowe wspierają wielokierunkowy, harmonijny rozwój dziecka.

Krążki Kompetencje Kluczowe są kompatybilne z matą do kodowania „Kodowanie na dywanie” i w połączeniu z nią stanowią innowacyjne, kompletne narzędzie dydaktyczne, którego autorką jest Anna Świć.

Krążki Kompetencje Kluczowe zostały uwzględnione w scenariuszach stworzonych w ramach Ogólnopolskiego Programu Uczymy Dzieci Programować, co gwarantuje łatwy, bezpłatny dostęp do wielu gotowych pomysłów na zajęcia przeprowadzone z ich wykorzystaniem.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl