Promocje
Dagu RS038 - Scamper kit
Dagu RS038 - Scamper kit
599,00 zł 449,00 zł
szt.
WowWee - MIP (czarny)
WowWee - MIP (czarny)
499,00 zł 399,00 zł
szt.
WowWee - Coder MIP
WowWee - Coder MIP
599,00 zł 469,00 zł
szt.
Yeti - Metalowe nogi
Yeti - Metalowe nogi
99,00 zł 59,00 zł
szt.
Dagu DG012-RP - podwozie gąsienicowe Rescue
Dagu DG012-RP - podwozie gąsienicowe Rescue
599,00 zł 449,00 zł
szt.
Makeblock - Codeybot
Makeblock - Codeybot
659,00 zł 399,00 zł
szt.
Velleman IO - Zestaw części elektronicznych do Arduino
Velleman IO - Zestaw części elektronicznych do Arduino
179,00 zł 159,00 zł
szt.
Dagu - Ramię Robota
Dagu - Ramię Robota
1 099,00 zł 999,00 zł
szt.
GeniBot - Zestaw przedszkolny
GeniBot - Zestaw przedszkolny
2 634,56 zł 2 399,90 zł
szt.
Abilix - Krypton 0
Abilix - Krypton 0
499,00 zł 399,00 zł
szt.
Lego Mindstorms EV3 -  Pakiet edukacyjny (45544+45517)
Lego Mindstorms EV3 - Pakiet edukacyjny (45544+45517)
2 094,00 zł 1 999,00 zł
szt.
Arexx - zestaw akcesoriów do Asuro
Arexx - zestaw akcesoriów do Asuro
289,00 zł 199,90 zł
szt.

EduSense - książka Kodowanie Na Dywanie 1

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 19,99 zł 19.99
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: OZOKodo1

Opis

„Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Co on właściwie oznacza? Jak go stworzyć? Coraz częściej temat kodowania, programowania przewija się w rozmowach rodziców, nauczycieli, w mediach.

Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów – bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci.

Jesteś nauczycielem i boisz się wprowadzać elementy kodowania, a może rodzicem, który chciałby spróbować kodowania razem z dzieckiem? Ta książka będzie odpowiedzią na Twoje potrzeby!

Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowane i oznaczone symbolami, dzieląc je na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1–3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Należy pamiętać jednak, że podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom.

Od autorki: Zachęcam również do potraktowania zaproponowanych przeze mnie zabaw jako bazy, która może być modyfikowana w dowolny sposób. Ostatni rozdział przeznaczyłam na zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to taki łącznik między „kodowaniem na dywanie”, a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze. Drogi Czytelniku, mam nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.”

 

O KSIĄŻCE

Autor: Anna Świć
Wydawnictwo: EduSense
ISBN: 978-83-655871-0-7
Format: A4
Rok wydania: 2017
Oprawa: miękka
Ilość Stron: 56

O AUTORCE

Anna Świć - ambasadorka marki EduSense, Lublin

Nauczycielka, logopedka, właścicielka firmy szkoleniowej, a co najważniejsze entuzjastka nowoczesnej edukacji. Autorka wielu scenariuszy zajęć dydaktycznych, warsztatów dla dzieci i nauczycieli. Od ponad roku związana z Edu Sense, w praktyce wdraża edukację opartą o STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics). Członkini grup innowacyjnych nauczycieli Superbelfrzy RP i Mini. Autorka, prowadząca blog "Kodowanie na dywanie" - kodowanienadywanie.blogspot.com, który ostatnio doczekał się swojej odsłony w druku. Autorka specjalnie przygotowanych zestawów lekcji do nauki programowania dla klas 1-3 - EduSense, Edukacja wczesnoszkolna część I oraz II. Trenerka w programie Mistrzowie Kodowania. Ambasadorka marki EduSense.

ISBN: 978-83-655871-0-7

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl