Promocje
GeniBot - robot z akcesoriami + certyfikowany kurs online
GeniBot - robot z akcesoriami + certyfikowany kurs online
889,98 zł 749,90 zł
szt.
Lego EV3 45501 - akumulator
Lego EV3 45501 - akumulator
449,00 zł 379,00 zł
szt.
Makeblock - mTiny Coding Kit
Makeblock - mTiny Coding Kit
799,00 zł 699,00 zł
szt.
Makeblock - Zestaw elektronika-wynalazcy
Makeblock - Zestaw elektronika-wynalazcy
599,00 zł 499,00 zł
szt.
Edison - Pełny Pakiet Edukacyjny
Edison - Pełny Pakiet Edukacyjny
5 324,00 zł 4 899,00 zł
szt.
Robobloq Q-Scout - robot edukacyjny
Robobloq Q-Scout - robot edukacyjny
529,00 zł 479,00 zł
szt.
Arexx - Robot Asuro
Arexx - Robot Asuro
299,00 zł 259,00 zł
Makeblock - Codeybot
Makeblock - Codeybot
659,00 zł 499,00 zł
Pakiet Scenariuszy Edukacja Przedszkolna - Część II
Pakiet Scenariuszy Edukacja Przedszkolna - Część II
49,99 zł 39,90 zł
szt.
CrustCrawler - Podwójny Chwytak AX-12A
CrustCrawler - Podwójny Chwytak AX-12A
1 129,00 zł 999,00 zł
szt.
Lego WeDo 2.0 45517 - Zasilacz 10V
Lego WeDo 2.0 45517 - Zasilacz 10V
149,00 zł 99,00 zł
szt.
Lego SPIKE Prime - pakiet edukacyjny (45678+45680)
Lego SPIKE Prime - pakiet edukacyjny (45678+45680)
2 468,00 zł 2 399,00 zł
szt.

EiSystem - Programowanie w ruchu

EiSystem - Programowanie w ruchu
  • promocja
  • nowość
Dostępność: na wyczerpaniu (1-2 produkty na magazynie)
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 1 890,00 zł 3 180,00 zł 1890.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: EiSystem
Kod produktu: EiS0005

Opis

Zestaw Programowanie w ruchu obejmuje 4 części pomocy dydaktycznych:

• Krok po kroku. Procesy i czynności cz.1,
• Bramy i klucze. Kiedy kolejność ma znaczenie cz.2,
• Tajemne sygnały. Znaki i kody cz.3,
• Język robotów. Pętle i warunki cz.4.

Część I - Krok po kroku. Procesy i czynności

Zestaw obejmuje najprostsze, ale kluczowe dla programowania umiejętności analizowania złożonych czynności i dzielenia ich na czynności proste, a także symbolicznego zapisywania i planowania takich ciągów czynności i w końcu odwracania ciągów i zapisywania ich od celu do startu. Wybrano najbardziej zrozumiałe i najłatwiejsze do precyzyjnego opisania czynności polegające na poruszaniu się na płaszczyźnie umownych gier-labiryntów.

Część II - Bramy i klucze. Kiedy kolejność ma znaczenie

W tym zestawie znalazły się zadania, w których niezbędne jest znajdowanie wzajemnych powiązań i warunków wymaganych do pokonania kolejnych poziomów (np. kluczy do bram w labiryncie). Całość przechodzi stopniowo od rozwiązywania z góry ustalonych zadań do samodzielnego budowania sytuacji problemowych konstruowania gier i porównywania różnych rozwiązań tego samego zadania.

Część III - Tajemne sygnały. Znaki i kody

Ta część zestawu skupia się na samodzielnym budowaniu prostych kodów znakowych. Pretekstem są scenariusze i sytuacje, takie jak kierowanie postacią przy pomocy zapalania (biały kartonik) lub gaszenia (czarny kartonik) umownych lamp w oknach wieży, do której księżniczka prowadzi rycerza. Dzieci nie tylko poznają kody sygnałowe, ale też samodzielnie je budują i weryfikują ich skuteczność.

Część IV - Język robotów. Pętle i warunki

Ta część zestawu obejmuje zadania, które wymagają zaplanowania uniwersalnych dostosowanych do nieznanych wcześniej okoliczności. Dzieci zaplanują ruch robota-odkurzacza, który odkurzy pomieszczenie o nieznanych wymiarach. Do tego będą potrzebne nowe komendy i znaki, które uczniowie stopniowo sami odkryją – pętle i warunki.

Wszystkie zestawy pomocy dydaktycznych w jednym, kompletnym zestawie!

Zestaw zawiera komplet materiałów dla całej klasy:

  • 205 trwałych, kartonowych elementów do budowania labiryntów i układania instrukcji, przeznaczone do wykorzystania na dywanie klasowym kartoników z muszlami – celami i nagrodami dla kraba w każdym z tematów,
  • 336 znaków do wykorzystania w zabawach ruchowych
  • 32 wzory kart pracy, karty postępów z naklejkami do zaznaczania osiągniętego poziomu, certyfikaty i odznaki
  • 120 scenariuszy zajęć z poradnikiem metodycznym na 3 lata szkolne

Mata do budowania instrukcji 170×200 cm jest zawarta w zestawie.

Dzięki macie układanie labiryntów i zadań w metodzie „Programowania w ruchu” staje się dużo wygodniejsze.

Mata o wymiarach 170×250 cm może być też wykorzystana jako doskonałe narzędzie do kształtowania orientacji przestrzennej i wprowadzania układu współrzędnych.

EiSystem - Programowanie w ruchu

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

EiSystem - Umiem Programować EiSystem - Umiem Programować
Cena: 1 490,00 zł 2 290,00 zł

Produkty powiązane

EiSystem - Umiem Programować EiSystem - Umiem Programować
Cena: 1 490,00 zł 2 290,00 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl