Promocje
Pakiet Scenariuszy Edukacja Przedszkolna - Część II
Pakiet Scenariuszy Edukacja Przedszkolna - Część II
49,99 zł 39,90 zł
szt.
Arexx - Robot Asuro
Arexx - Robot Asuro
299,00 zł 259,00 zł
szt.
Makeblock - mBot-S Explorer Kit + Bateria LiPo
Makeblock - mBot-S Explorer Kit + Bateria LiPo
578,00 zł 519,00 zł
szt.
Allbot - Dwunożny robot
Allbot - Dwunożny robot
399,00 zł 329,00 zł
szt.
GeniBot - Zestaw przedszkolny z matą i krążkami
GeniBot - Zestaw przedszkolny z matą i krążkami
3 179,54 zł 2 949,90 zł
szt.
Robotis Dream Level3
Robotis Dream Level3
679,00 zł 449,00 zł
szt.
WowWee - Dron LUMI
WowWee - Dron LUMI
499,00 zł 399,00 zł
szt.
Choinka Bożonarodzeniowa z niebieskimi diodami
Choinka Bożonarodzeniowa z niebieskimi diodami
35,00 zł 25,00 zł
szt.
Lego Mindstorms EV3 -  Pakiet edukacyjny (45544+45517)
Lego Mindstorms EV3 - Pakiet edukacyjny (45544+45517)
2 158,00 zł 2 099,00 zł
szt.
Velleman IO - Zestaw części elektronicznych do Arduino
Velleman IO - Zestaw części elektronicznych do Arduino
179,00 zł 159,00 zł
szt.
GeniBot - Zestaw szkolny
GeniBot - Zestaw szkolny
2 634,56 zł 2 499,90 zł
szt.
Drukujący materiał ABS do Drukarki 3D
Drukujący materiał ABS do Drukarki 3D
99,00 zł 45,00 zł
szt.

Ozobot Bit - Przedszkolny zestaw 6-pak + 6x Puzzle + 2x scenariusze

Przedszkolny Zestaw 6-pak + komplet puzzli 3+3 i scenariusze
  • promocja
  • nowość
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 2 999,00 zł 3 563,28 zł 2999.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Ozobot & Evollve
Kod produktu: OZOBIT6pkFPPZ01

Opis

Niniejszy zestaw składa się z:

  • 6 x Ozobot Bit 2.0
  • 6 x kabel USB do ładowania robota
  • 6 x mazaki/flamastry do kodowania
  • 1 x hub USB (zbiorcza ładowarka) do Ozobotów
  • 6 x instrukcja „Jak zacząć”
  • 6 x karta kodów
  • pakiet scenariuszy Edukacja Przedszkolna (część 1 i część 2), autorstwa Anny Świć
  • 3 x Podstawowy zestaw puzzli do kodowania
  • 3 x Dodatkowy zestaw puzzli do kodowania

 Ozobot 2.0 Bit - Przedszkolny Zestaw 6-pak + komplet puzzli 3+3 i scenariusze

ZGODNY Z PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ

Robot Ozobot jest w ponad tysiącu polskich szkołach i dziesiątkach tysięcy szkół na całym świecie pomagając dzieciom zgłębiać tajniki świata robotów i programowania. Nauczyciele z powodzeniem wykorzystują go w edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej jak i na wyższych poziomach nauczania.

ROBOT

Ozobot BIT to mały, ale bardzo inteligentny robot do nauki programowania. Otwiera dzieciom drzwi do świata informatyki i edukacji STEAM (science, technology, engineeringg, art, maths). Uczy poprzez zabawę i doświadczenie, rozwija myślenie logiczne i algorytmiczne, przez co rozwija w dzieciach nawyki myślowe ułatwiające im funkcjonowanie we współczesnym świecie. Sprawdza się zarówno w zadaniach indywidualnych, jak i grupowych, realizowanych w klasie lekcyjnej. Z powodzeniem może być wykorzystywany na zajęciach przyrodniczych, matematycznych, artystycznych i innych.

Ozobot 2.0 Bit - Przedszkolny Zestaw 6-pak + komplet puzzli 3+3 i scenariusze

RÓŻNICE MIĘDZY WERSJĄ BIT A EVO

Ozoboty posiadają dwa różne modele - Ozobot Bit oraz Ozobot Evo. Ozobot Bit jest podstawową wersją Ozobota i jest idealnym rozwiązaniem dla edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Bit może podążać wzdłuż narysowanej linii, odczytywać kolorowe kody oraz wykonywać polecenia zaprogramowane w OzoBlockly. Ozobot Evo jest nieco bardziej zaawansowaną wersją Ozobota, wzbogaconą o czujniki przeszkód, buzzer, więcej diod LED oraz możliwość zdalnego sterowania w czasie rzeczywistym. Dlatego Evo może być lepszym rozwiązaniem dla dzieci które już znają Ozobota z lekcji w szkole.

Po więcej szczegółów na temat różnic między wersjami, zapraszamy do przeczytania artykułu autorstwa Anny Świć - ambasadorki marki EduSense.

PROGRAMUJ Z PUZZLAMI

Puzzle doskonale urozmaicają programowanie z Ozobotem. Można je wykorzystać zarówno w zadaniach offlinowych, jak i online na darmowej platformie OzoBlockly.pl. Dzięki wciągającej zabawie dzieci aktywnie uczą się podstaw programowania rozwijając przy tym kreatywność i logiczne myślenie. Zestaw 96 puzzli o różnych funkcjach (linie proste, zakręty, zawracanie, pauzy, itp.) pozwala na tworzenie skomplikowanych tras i pętli, które musi pokonać Ozobot. Puzzle to doskonałe narzędzie dydaktyczne służące rozwijaniu myślenia strategicznego, rywalizacji z przeciwnikami - grywalizację. Puzzle do Ozobota sprawdzają się zarówno w pracy samodzielnej jak zespołowej, co pozwala również na ćwiczenie kompetencji miękkich. Najmłodsi programiści układając trasy z puzzli ćwiczą precyzję ruchów, ćwiczą ruchy motoryki małej, przez co rozwijają sprawność palców dłoni.

SYMULATOR DREWNIANYCH PUZZLI DO OZOBOTA

PROGRAMUJ RYSUJĄC

Ozobot Bit nie ma dla siebie alternatywy w pracy z najmłodszymi dziećmi (w wieku od 5 lat). Robot zabiera dzieci w niesamowitą przygodę! Rysując trasy dla ozobotów i proste kolorowe kody dzieci w istocie programują zadania. To one decydują o tym, jak będzie się zachowywał robot! Wykonują w ten sposób swoje pierwsze zadania programistyczne, jednocześnie rozwijając inne uniwersalne kompetencje, takie jak myślenie algorytmiczne, szukanie optymalnych rozwiązań, kreatywność. Nie bez znaczenia jest poprawa motoryki dłoni i paluszków dziecka.

Ozobot 2.0 Bit - Przedszkolny Zestaw 6-pak + komplet puzzli 3+3 i scenariusze

PROGRAMUJ W BLOCKLY

Ozobot Bit umożliwia płynne przejście od kodowania offline do kodowania przy pomocy tabletów lub monitorów komputerów. Dzieci w wieku od 8 lat bez problemu mogą zakodować sposób poruszania się i efekty świetlne OzoBot'a za pomocą tabletu lub ekranu monitora (bez żadnych kabli). Internetowy edytor wizualny OzoBlockly.pl oferuje pięć poziomów programowania, od nowicjusza do mistrza. Dzięki temu nadaje się zarówno dla początkujących, jak i bardziej doświadczonych programistów z gimnazjum czy liceum. Fakt, że dzieci tworzą swoje pierwsze programy, które następnie realizuje ozobot, jest wielką zmianą w sposobie „bawienia się” z robotami. OzoBlockly.pl bazuje na języku programowania blockly, który podobnie jak Scratch jest językiem wizualnym (blokowym).

W OzoBlockly, dzieci mogą zobaczyć swój kod przetłumaczony na język programowania JavaScript!

EDUKACJA PRZEDSZKOLNA - CZĘŚĆ I

Pakiet scenariuszy Edukacja Przedszkolna, który oddajemy w Państwa ręce opracowany został przez Annę Świć w oparciu o zdobyte doświadczenie w pracy z najmłodszymi dziećmi.

Praca z Ozobotami nie jest dla nauczyciela trudna, nie wymaga specjalnych przygotowań, a większość niezbędnych materiałów będzie dostępnych wraz ze scenariuszem konkretnych zajęć. Tematy scenariuszy i proponowane sposoby realizowania aktywności są spójne z podstawą programową wychowania przedszkolnego. Ogromną zaletą tego typu robotów jest możliwość przeprowadzenia wartościowych zajęć bez użycia żadnego dodatkowego sprzętu, wystarczy wyjąć robota z pudełka, wcisnąć guzik i już jest gotowy do pracy. Kodowanie odbywa się tu przy użyciu sekwencji barw, więc będzie do opanowania nawet dla dzieci z grup najmłodszych. Dodatkowym atutem jest fakt rysowania tras, które wymagają dość dużej precyzji, więc każdorazowo ćwiczona jest motoryka mała, w szczególności grafomotoryka.

Dziecko w wieku przedszkolnym, to bardzo wymagający użytkownik robotów: ciekawy świata, pragnący doświadczać wszystkiego na sobie, entuzjastycznie podchodzący do nowości. Z dużym prawdopodobieństwem to w przedszkolu pierwszy raz spotka się z aktywnościami wzbogaconymi o elementy kodowania i robotyki. Ważne, żeby w ten nowy dla dziecka świat, wprowadzać go mądrze i odpowiedzialnie. Jesteśmy wdzięczni, że zdecydowali się Państwo postawić ten pierwszy krok razem z nami.

Razem ponad 100 stron materiałów z gotowymi kartami ćwiczeń. Dodatkowo do każdego zestawu dodajemy karty kodów, zawierające spis wszystkich rozkazów robota.

Ozobot 2.0 Bit - Przedszkolny Zestaw 6-pak + komplet puzzli 3+3 i scenariusze

EDUKACJA PRZEDSZKOLNA - CZĘŚĆ II (PUZZLE)

Pakiet scenariuszy Edukacja Przedszkolna część II, który oddajemy w Państwa ręce opracowany został przez Annę Świć w oparciu o zdobyte doświadczenie w pracy z najmłodszymi dziećmi oraz z nauczycielami.

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom stworzyliśmy bazę materiałów do pracy z robotami Ozobot i dedykowanymi im puzzlami. Praca z Ozobotami i Puzzlami do Ozobota nie jest dla nauczyciela trudna, nie wymaga specjalnych przygotowań, a większość niezbędnych materiałów będzie dostępnych wraz ze scenariuszem konkretnych zajęć. Tematy scenariuszy i proponowane sposoby realizowania aktywności są spójne z podstawą programową wychowania przedszkolnego.

Ogromną zaletą tego typu robotów jest możliwość przeprowadzenia wartościowych zajęć bez użycia żadnego dodatkowego sprzętu, wystarczy wyjąć robota z pudełka, wcisnąć guzik i już jest gotowy do pracy. Kodowanie odbywa się tu przy użyciu sekwencji barw. Trasy, po których przemieszczają się roboty, tworzone są przez dzieci przy pomocy łączenia ze sobą drewnianych, wykonanych z ogromną starannością puzzli. Każdy puzzel to fragment trasy, część z nich wzbogaconych jest o kody, które decydują o zachowaniu robota. Wykorzystanie puzzli sprawia, że kodowania z powodzeniem mogą uczyć się już dzieci z najmłodszych grup przedszkolnych.

Dziecko w wieku przedszkolnym, to bardzo wymagający użytkownik robotów: ciekawy świata, pragnący doświadczać wszystkiego na sobie, entuzjastycznie podchodzący do nowości. Z dużym prawdopodobieństwem to w przedszkolu pierwszy raz spotka się z aktywnościami wzbogaconymi o elementy kodowania i robotyki. Ważne, żeby w ten nowy dla dziecka świat, wprowadzać go mądrze i odpowiedzialnie. Jesteśmy wdzięczni, że zdecydowali się Państwo postawić ten pierwszy krok razem z nami.

O AUTORCE

Anna Świć - ambasadorka marki EduSense, Lublin

Nauczycielka, logopedka, właścicielka firmy szkoleniowej, a co najważniejsze entuzjastka nowoczesnej edukacji. Autorka wielu scenariuszy zajęć dydaktycznych, warsztatów dla dzieci i nauczycieli. Od ponad dwóch lat związana z Edu Sense, w praktyce wdraża edukację opartą o STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Math). Autorka, prowadząca blog "Kodowanie na dywanie" - kodowanienadywanie.blogspot.com, który ostatnio doczekał się swojej odsłony w druku. Autorka specjalnie przygotowanych zestawów lekcji do nauki programowania dla klas 1-3 - EduSense, Edukacja wczesnoszkolna część I oraz II. Ambasadorka marki EduSense.

 

W skład zestawu wchodzi:

  • 6 x Ozobot Bit 2.0
  • 6 x kabel USB do ładowania robota
  • 6 x mazaki/flamastry do kodowania
  • 1 x hub USB (zbiorcza ładowarka) do Ozobotów
  • 6 x instrukcja „Jak zacząć”
  • 6 x karta kodów
  • pakiet scenariuszy Edukacja Przedszkolna (część 1 i część 2), autorstwa Anny Świć
  • 3 x Podstawowy zestaw puzzli do kodowania
  • 3 x Dodatkowy zestaw puzzli do kodowania

Zasilanie Ozobota: Akumulator (dołączony do zestawu)

Do pobrania:

 Centrum Wiedzy (F.A.Q.)

 Lekcje

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Ozobot - Drewniane Puzzle Ozobot - Drewniane Puzzle
Cena: 159,90 zł
Ozobot 2.0 Bit - Biały + Mazaki Ozobot 2.0 Bit - Biały + Mazaki
Cena: 399,00 zł 409,00 zł
Ozobot - Drewniane Puzzle - zestaw dodatkowy Ozobot - Drewniane Puzzle - zestaw dodatkowy
Cena: 149,90 zł 159,90 zł

Produkty powiązane

Ozobot - Drewniane Puzzle Ozobot - Drewniane Puzzle
Cena: 159,90 zł
Ozobot 2.0 Bit - Biały + Mazaki Ozobot 2.0 Bit - Biały + Mazaki
Cena: 399,00 zł 409,00 zł
Ozobot - Drewniane Puzzle - zestaw dodatkowy Ozobot - Drewniane Puzzle - zestaw dodatkowy
Cena: 149,90 zł 159,90 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl