Promocje
Edison - Pakiet Edukacyjny
Edison - Pakiet Edukacyjny
2 319,90 zł 2 149,00 zł
szt.
Robotis Dream Level4
Robotis Dream Level4
599,00 zł 299,00 zł
szt.
WowWee - Coder MIP
WowWee - Coder MIP
599,00 zł 499,00 zł
szt.
Hexbug VEX - Zestaw 4w1
Hexbug VEX - Zestaw 4w1
399,00 zł 269,00 zł
szt.
Lego SPIKE Prime 45678 - zestaw podstawowy
Lego SPIKE Prime 45678 - zestaw podstawowy
2 099,00 zł 1 999,00 zł
szt.
Yeti - Metalowe nogi
Yeti - Metalowe nogi
99,00 zł 39,00 zł
szt.
Arexx - zestaw Saper do Asuro
Arexx - zestaw Saper do Asuro
129,00 zł 79,00 zł
szt.
Samochód iRacer
Samochód iRacer
169,00 zł 99,00 zł
szt.
Lego Mindstorms EV3 45517 - Zasilacz 10V
Lego Mindstorms EV3 45517 - Zasilacz 10V
149,00 zł 99,00 zł
szt.
Lego Boost 17101 - zestaw kreatywny
Lego Boost 17101 - zestaw kreatywny
799,00 zł 699,00 zł
szt.
Makeblock - Codeybot
Makeblock - Codeybot
659,00 zł 499,00 zł
Makeblock - mBot Ranger
Makeblock - mBot Ranger
1 490,00 zł 1 390,00 zł
szt.

Ozobot - Zestaw Rozszerzony z Ozobotami i Puzzlami

Dostępność: mała ilość (3-5 produktów na magazynie)
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 2 299,99 zł 2299.99
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: Ozobot & Evollve
Kod produktu: OZOBITEDU11

Opis

Zestaw Rozszerzony z Ozobotami i Puzzlami

Zestaw Rozszerzony z Ozobotem i Puzzlami został stworzony z myślą o pracy zespołowej. Ozobot, to prosty w obsłudze robot o bardzo dużym potencjale edukacyjnym. Pakiet złożony z 2 robotów, 2 zestawów puzzli podstawowych, 2 zestawów puzzli dodatkowych i puzzli AR, a także 4 kompletów flamastrów pozwoli na rozdzielenie narzędzi między dwa zespoły i tworzenie wielu ciekawych tras. Zestaw uzupełniony o dostęp do kursu online i 3 pakiety scenariuszy zawierających propozycje zajęć o różnej tematyce, z zakresu różnych edukacji.

W skład zestawu wchodzi:

  • 2 x Ozobot Bit
  • 2 x nakładka
  • 2 x kabel USB do ładowania
  • 1 x *etui (występuje w różnych kolorach)
  • 2 x komplet 96 puzzli podstawowych
  • 2 x komplet 96 puzzli dodatkowych
  • 1 x komplet 12 puzzli AR
  • 4 x flamastry do kodowania Ozobota
  • 1 x **WARIANT DO WYBORU: 
    • komplet podręczników do edukacji wczesnoszkolnej albo...
    • komplet podręczników do edukacji przedszkolnej
  • 1 x kurs online Kodowanie na dywanie i programowanie robotów Ozobot
  • 1 x karta kodów
  • 1 x instrukcja "Jak zacząć"
  • 1 x karta z piktogramami dla młodszych

Zasilanie Ozobota: Akumulator (dołączony do zestawu, wbudowany)

*Etui do Ozobota, występuje w różnych kolorach. Kolor na zdjęciu jest wyłącznie poglądowy.

**Warianty:

  • podręczniki do edukacji wczesnoszkolnej:
    • Edukacja Wczesnoszkolna I
    • Edukacja Wczesnoszkolna II
    • Edukacja Wczesnoszkolna III
  • podręczniki do edukacji przedszkolnej:
    • Edukacja Przedszkolna I
    • Edukacja Przedszkolna II

   UWAGA: w zależności od wybranego wariantu, cena zestawu może ulec zmianie!

Programuj z puzzlami
Puzzle doskonale urozmaicają programowanie z Ozobotem. Można je wykorzystać zarówno w zadaniach offlinowych, jak i online na darmowej platformie OzoBlockly.pl. Dzięki wciągającej zabawie dzieci aktywnie uczą się podstaw programowania rozwijając przy tym kreatywność i logiczne myślenie. Zestaw 96 puzzli o różnych funkcjach (linie proste, zakręty, zawracanie, pauzy, itp.) pozwala na tworzenie skomplikowanych tras i pętli, które musi pokonać Ozobot. Puzzle to doskonałe narzędzie dydaktyczne służące rozwijaniu myślenia strategicznego, rywalizacji z przeciwnikami - grywalizację. Puzzle do Ozobota sprawdzają się zarówno w pracy samodzielnej jak zespołowej, co pozwala również na ćwiczenie kompetencji miękkich. Najmłodsi programiści układając trasy z puzzli ćwiczą precyzję ruchów, ćwiczą ruchy motoryki małej, przez co rozwijają sprawność palców dłoni.

Programuj rysując
Ozobot Bit nie ma dla siebie alternatywy w pracy z najmłodszymi dziećmi (w wieku od 5 lat). Robot zabiera dzieci w niesamowitą przygodę! Rysując trasy dla ozobotów i proste kolorowe kody dzieci w istocie programują zadania. To one decydują o tym, jak będzie się zachowywał robot! Wykonują w ten sposób swoje pierwsze zadania programistyczne, jednocześnie rozwijając inne uniwersalne kompetencje, takie jak myślenie algorytmiczne, szukanie optymalnych rozwiązań, kreatywność. Nie bez znaczenia jest poprawa motoryki dłoni i paluszków dziecka.

Programuj w Blockly
Ozobot Bit umożliwia płynne przejście od kodowania offline do kodowania przy pomocy tabletów lub monitorów komputerów. Dzieci w wieku od 8 lat bez problemu mogą zakodować sposób poruszania się i efekty świetlne OzoBot'a za pomocą tabletu lub ekranu monitora (bez żadnych kabli). Internetowy edytor wizualny OzoBlockly.pl oferuje pięć poziomów programowania, od nowicjusza do mistrza. Dzięki temu nadaje się zarówno dla początkujących, jak i bardziej doświadczonych programistów z gimnazjum czy liceum. Fakt, że dzieci tworzą swoje pierwsze programy, które następnie realizuje ozobot, jest wielką zmianą w sposobie „bawienia się” z robotami. OzoBlockly.pl bazuje na języku programowania blockly, który podobnie jak Scratch jest językiem wizualnym (blokowym).

Zestaw podstawowy 96 drewnianych puzzli do Ozobota

Układanie puzzli bardzo angażuje obie półkule mózgu, wypracowuje precyzję, ćwiczy ruchy motoryki małej, przez co rozwija sprawność palców dłoni. Jeżeli do tego dodamy naukę programowania robotów powstaje doskonała pomoc edukacyjna, która nie tylko pomaga w nauce logicznego myślenia, wprowadza w świat algorytmów, ale i doskonale ćwiczy pamięć, koncentrację uwagi. Co więcej, puzzle uwalniają kreatywność i wyobraźnię przestrzenną dzieci, które mogą tworzyć własne trasy, ścigać się ze sobą na torach wyścigowych, zmieniać przebieg trasy, by zaliczyć więcej punktów lub dotrzeć do celu szybciej, itp.

Zestaw podstawowy zawiera puzzle o różnych funkcjach (linie proste, zakręty, zawracanie, pauzy, itp.).

Pobierz instrukcję do zestawu podstawowego

Lista komend:

  • 2 x start
  • 2 x koniec trasy
  • 4 x komenda "jedź wolno"
  • 4 x komenda "turbo"
  • 2 x komenda "tornado / rotacja"
  • 4 x komenda "pauza (3 sekundy)"
  • 6 x komenda "jedź prosto"
  • 6 x komenda "skręć w lewo"
  • 6 x komenda "skręć w prawo"
  • 4 x komenda "zawróć"
  • 24 x linia prosta
  • 14 x zakręt
  • 12 x skrzyżowanie typu T
  • 6 x skrzyżowanie typu X

Zestaw dodatkowy 96 drewnianych puzzli do Ozobota

Zestaw puzzli do Ozobota z dodatkowymi komendami i kolorowymi trasami to jeszcze większe możliwości również dla najmłodszych. Nowy zestaw rozszerza możliwości zestawu podstawowego, ale może również stanowić samodzielny pakiet puzzli

Lista komend:

  • 2 x start
  • 2 x koniec trasy
  • 18 x linia prosta (czerwone, zielone i niebieskie)
  • 18 x zakręt (czerwone, zielone i niebieskie)
  • 12 x skrzyżowanie typu T (czerwone, zielone i niebieskie)
  • 12 x skrzyżowanie typu X (czerwone, zielone i niebieskie)
  • 4 x komenda "szukaj linii na wprost"
  • 4 x komenda "szukaj linii po lewej"
  • 4 x komenda "szukaj linii po prawej"
  • 2 x komenda "zygzak / spacer w tył"
  • 4 x komenda "zawróć"
  • 4 x komenda "stoper start / stop"
  • 2 x komenda "licz skrzyżowania"
  • 2 x komenda "licz skręty"
  • 2 x komenda "licz kolorowe ścieżki"
  • 4 x białe pole

Zestaw 12 drewnianych puzzli AR

Puzzle AR zaprojektowane są tak, aby łączyły się z Drewnianymi puzzlami do Ozobota. Dzięki nim nauka programowania staje się jeszcze prostsza i bardziej wartościowa. Twoje dziecko może nie tylko zobaczyć jak wyglądają rośliny, znaki drogowe, zwierzęta i inne otaczające nas obiekty ale może również usłyszeć jakie wydają dźwięki.

Zestaw AR zawiera 12 ponumerowanych puzzli i wymaga użycia bezpłatnej aplikacji mobilnej. W aplikacji można samodzielnie wybrać jaki obiekt ma wyświetlić się na każdym z puzzli i następnie zobaczyć go na ekranie swojego urządzenia. Zestawu AR można używać w połączeniu z pozostałymi zestawami lub samodzielnie. Więcej informacji znajdziesz pod adresem www.puzzleAR.pl

Pobierz instrukcję do zestawu puzzli AR

Zobacz jak działają puzzle AR

Praktycznie każdy scenariusz lekcji, który znajduje się w książkach i Akademii Uczymy Dzieci Programować można zrealizować również z wykorzystaniem Rozszerzonej Rzeczywistości. Puzzle AR można umieszczać wzdłuż tras dla Ozobota, a na ekranie naszego urządzenia obserwować wykreowany świat. Jeśli obok modelu znajduje się ikonka głośnika oznacza to, że możemy na niego kliknąć na ekranie naszego smartfona lub tabletu aby usłyszeć dźwięki charakterystyczne dla danego obiektu. Jeśli chcesz obejrzeć model z innej strony lub zobaczyć go z bliska wystarczy manewrować urządzeniem. Jeśli chcesz tylko dziecku pokazać z bliska np. jak wygląda słoń i jaki wydaje dźwięki wystarczy uruchomić apliakację, wybrać obiekt z bazy i przypisać do wybranego puzzla, a następnie skierować obiektyw urządzenia na puzzel, bez konieczności łączenia z innymi puzzlami.

Pełne wykorzystanie Puzzli AR wymaga użycia własnego urządzenia z co najmniej 2 GB pamięci, dwurdzeniowym procesorem 1GHz lub więcej w przypadku systemu operacyjnego Android w wersji 5 lub nowszym lub iPhone 5s lub nowszy albo iPad czwartej generacji lub nowszy. System operacyjny iOS w wersji 9 lub nowszy.

Flamastry do kodowania Ozobota

Dzięki flamastrom do kodowania, możesz prosto, precyzyjnie i szybko rysować trasy, po których podążają Ozoboty. Mazaki posiadają ścięte końcówki, dzięki czemu rysowana linia jest dokładnie tej szerokości jaka wymagana jest przez robota. Także kolory czerwony, zielony, niebieski i czarny - zostały tak dobrane, aby robot poprawnie je odczytywał. Flamastry są kompatybilne z robotami Ozobot Bit oraz Ozobot Evo.

Jesteś kreatywny? Stwórz swoje własne zadania dla Ozobota, które robot zrealizowane pokonując ułożoną przez Ciebie trasę z puzzli. Z puzzlami można bawić się samodzielnie, z innymi uczniami w klasie, z rodzicami - całą rodziną.

Kurs Kodowanie na dywanie i programowanie robotów Ozobot

Nauka podstaw kodowania i programowania jest ważna, bo dzięki niej dzieci uczą się logicznego myślenia, zadaniowego podejścia do stawianych problemów, pracy zespołowej. Kodując i programując uczniowie kształtują uniwersalne kompetencje, które będą im potrzebne w dorosłym życiu, niezależnie od tego jaką ścieżkę zawodową w przyszłości wybiorą. Ucząc się kodowania najmłodsi bezpiecznie i odpowiedzialnie wchodzą w świat myślenia algorytmicznego i nowoczesnych technologii. Chcesz wprowadzić kodowanie do swoich zajęć dydaktycznych, uczyć kodowania swoje dziecko w domu albo prowadzić zajęcia dodatkowe z programowania dla dzieci, ale nie wiesz jak to zrobić, z jakich metod, form i narzędzi korzystać podczas organizowania takich aktywności?

Uczestnicy kursu otrzymują dostęp do zamkniętej grupy Facebook, stworzonej tylko dla nich, w której będą pozostawać w stałym kontakcie z prowadzącymi kurs.

Jak to działa?

  • po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programować,
  • nasi trenerzy za pomocą filmów, scenariuszy i zamieszczonych przykładów pokazują w jaki sposób można uczyć podstaw programowania i robotyki,
  • kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień,
  • dostęp do kursu jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji
  • uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie,
  • po przejściu całego szkolenia można pobrać certyfikat ukończenia kursu w formacie PDF do wydruku.

Czego potrzebujesz?
Kurs online to zbiór nagrań wideo, scenariuszy i przykładów, które można obejrzeć w dowolnym czasie. Do uruchomienia kursu wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon). Bez wychodzenia z domu, z kubkiem ulubionej kawy lub herbaty stopniowo odkryjemy przed tobą świat kodowania. Zaczniemy od kodowania offline, przedstawimy uniwersalne aktywności, które wykorzystasz pracując z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, płynnie przejdziemy do gier matematyczno strategicznych offline i dojdziemy do sposobów na wykorzystanie robotów edukacyjnym w procesie dydaktycznym. Formuła kursu pozwala na wielokrotne powracanie do wcześniej przerobionego materiału, utrwalenie go, naukę zgodną ze swoimi możliwościami i tempem pracy.

Autorami kursu są doświadczeni trenerzy mający za sobą tysiące godzin szkoleniowych: Anna Świć i Rafał Mitkowski. Wykorzystaj ich wiedzę i doświadczenie i podnieś swoje kwalifikacje razem z nimi.

Program kursu
1. Wstęp
2. Sudoku na obrazkach
3. Sudoku na kolorach
4. Obraz w kodzie ukryty
5. Wieże matematyczne - karty wzorów
6. Zbuduj linię - gra matematyczna
7. Wybierz działanie - gra matematyczna
8. Trójkąt czy kwadrat - gra matematyczna
9. Tworzenie kodu przy pomocy symboli graficznych
10. Wprowadzenie powtórzeń
11. Wprowadzenie warunków
12. Sudoku na cztery pory roku - mini mata do kodowania
13. Łączenie cech - mini mata do kodowania
14. Akademia EduSense
15. Ozobot - wprowadzenie
16. Kolorowe ścieżki. Zasady rysowania tras
17. Edukacja ekologiczna - zasady sortowania śmieci
18. Droga do szkoły
19. Dni tygodnia
20. Ręka lewa, ręka prawa
21. Wycieczka do Zoo
22. Ozoblockly

O Autorce

Anna Świć - ambasadorka marki EduSense, Lublin

Ekspertka edukacyjna, nauczycielka (stopień awansu zawodowego - nauczyciel mianowany), logopedka, trenerka, właścicielka firmy szkoleniowej, blogerka, miłośniczka wykorzystywania nowoczesnych technologii w edukacji. Autorka i koordynatorka Ogólnopolskiego Programu „Uczymy dzieci programować”. Autorka licznych scenariuszy zajęć dla dzieci z zakresu wprowadzania programowania i robotyki na różnych etapach edukacji. Autorka książek „Kodowanie na dywanie. W przedszkolu, w szkole i w domu”, „Kodowanie na dywanie. Różne kompetencje, różne edukacje”, „Kodowanie na dywanie. Od aktywności na macie do Scratcha Juniora”, „Kodowanie na dywanie. Vademecum” oraz poradnika dla nauczycieli powstałego w ramach projektu „Misja programowanie”. Laureatka Listy Stu 2018, Listy Stu 2019 i Listy Stu 2020 szczególnie zasłużonych w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w Polsce. Ambasadorka marki EduSense. Prezes Zarządu Fundacji Rozwoju Edukacji Cyfrowej.


 

WARIANT SZKOLNY: 32 scenariusze lekcji!

Edukacja wczesnoszkolna z Ozobotem - część I

Realizuj program nauczania przez zabawę i doświadczenie. Pozycja stanowi doskonałą pomoc dydaktyczną dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, którzy pracują z Ozobotami. Zawiera 100 stron materiałów z twórczymi scenariuszami lekcji do nauki programowania oraz gotowymi kartami ćwiczeń dla uczniów. Tematyka scenariuszy wpisuje się w podstawę programową nauczania wczesnoszkolnego. Zestaw lekcji autorstwa Anny Świć, wydawnictwo EduSense.

Pakiet zawiera scenariusze lekcji:
1. Nasza szkoła, nasza klasa,
2. Droga do szkoły,
3. Środki transportu,
4. Znaki drogowe,
5. Miasto z moich marzeń,
6. Podróż po najpiękniejszych miastach Polski,
7. Polska w Europie,
8. Figury geometryczne,
9. Wybierz działanie,
10. Mistrz mnożenia,
11. Ta sama baśń, różne zakończenia.

Razem prawie 100 stron materiałów z gotowymi kartami ćwiczeń. Dodatkowo do każdego zestawu dodajemy karty kodów, zawierające spis wszystkich rozkazów robota.
ISBN: 978-83-950508-1-7

Edukacja wczesnoszkolna z Ozobotem - część II

Druga część Edukacji wczesnoszkolnej autorstwa Anny Świć, wydawnictwo EduSense. Pakiet 9 scenariuszy lekcji do nauki programowania przygotowany w oparciu o podstawę programową nauczania wczesnoszkolnego. Pozycja stanowi doskonałą pomoc dydaktyczną dla nauczycieli, którzy pracując z Ozobotami chcą uczyć przez zabawę i doświadczenie. Zawiera 70 stron materiałów z twórczymi scenariuszami lekcji oraz gotowymi kartami ćwiczeń dla uczniów.

Pakiet zawiera scenariusze lekcji:
1. Pory roku
2. Dni tygodnia
3. Układ Słoneczny
4. Kosmiczna podróż
5. Robot dyrygentem
6. Instrumenty muzyczne
7. Taniec robotów
8. Zwierzęta gospodarskie
9. Wycieczka do Zoo

Razem 70 stron materiałów z gotowymi kartami ćwiczeń. 
ISBN: 978-83-950508-2-4

Edukacja wczesnoszkolna z Ozobotem i puzzlami - część III

Trzecia część Edukacji wczesnoszkolnej autorstwa Anny Świć, wydawnictwo EduSense. Realizuj program nauczania przez zabawę i doświadczenie. Pozycja stanowi doskonałą pomoc dydaktyczną dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, którzy pracują z Ozobotami oraz dedykowanymi im puzzlami. Praca z Ozobotami i puzzlami do Ozobota nie jest trudna, nie wymaga specjalnych przygotowań, a większość niezbędnych materiałów jest dostępna wraz ze scenariuszem konkretnych zajęć. Tematyka scenariuszy i proponowane sposoby realizowania aktywności są spójne z podstawą programową nauczania wczesnoszkolnego.

Pakiet zawiera scenariusze lekcji:
1. Kolorowe węże
2. Szersze spojrzenie na świat
3. Nakazu, zakazu, informacyjne – poznajemy znaki drogowe
4. Pyszne, zdrowe, kolorowe,
5. Co z chmur leci?
6. Przygotowania do zimy
7. Jak wygląda choinka?
8. Zakodowana zima
9. Ortografia łatwiejsza niż myślisz
10. Wędrówki ze zwierzętami
11. Wiosenna łąka
12. W poszukiwaniu skarbu

Razem ponad 120 stron materiałów z gotowymi kartami ćwiczeń. 
ISBN: 978-83-950508-7-9


 

WARIANT PRZEDSZKOLNY: 25 scenariuszy lekcji!

Edukacja przedszkolna z Ozobotem - część I

Pakiet scenariuszy, który oddajemy w Państwa ręce opracowany został przez Annę Świć w oparciu o zdobyte doświadczenie w pracy z najmłodszymi dziećmi. Praca z Ozobotami nie jest dla nauczyciela trudna, nie wymaga specjalnych przygotowań, a większość niezbędnych materiałów będzie dostępnych wraz ze scenariuszem konkretnych zajęć. Tematy scenariuszy i proponowane sposoby realizowania aktywności są spójne z podstawą programową wychowania przedszkolnego. Ogromną zaletą tego typu robotów jest możliwość przeprowadzenia wartościowych zajęć bez użycia żadnego dodatkowego sprzętu, wystarczy wyjąć robota z pudełka, wcisnąć guzik i już jest gotowy do pracy. Kodowanie odbywa się tu przy użyciu sekwencji barw, więc będzie do opanowania nawet dla dzieci z grup najmłodszych. Dodatkowym atutem jest fakt rysowania tras, które wymagają dość dużej precyzji, więc każdorazowo ćwiczona jest motoryka mała, w szczególności grafomotoryka.

Dziecko w wieku przedszkolnym, to bardzo wymagający użytkownik robotów: ciekawy świata, pragnący doświadczać wszystkiego na sobie, entuzjastycznie podchodzący do nowości. Z dużym prawdopodobieństwem to w przedszkolu pierwszy raz spotka się z aktywnościami wzbogaconymi o elementy kodowania i robotyki. Ważne, żeby w ten nowy dla dziecka świat, wprowadzać go mądrze i odpowiedzialnie. Jesteśmy wdzięczni, że zdecydowali się Państwo postawić ten pierwszy krok razem z nami.

Pakiet zawiera scenariusze lekcji:
1. Kosz pani jesieni
2. Jesień w lesie
3. Dzień misia
4. Ręka lewa, ręka prawa
5. Dziękuję, przepraszam i proszę
6. Herbatka u babci i dziadka
7. Biała pani zima
8. Zakodowana pogoda
9. Dodawanie z robotami
10. Pachnąca wiosna
11. Poczta dawniej i dziś
12. Podróże małe i duże
13. Kiedy dorosnę
14. Dzieci uczą programować rodziców
15. Zakodowany dzień dziecka
16. Już przyszło lato...

Razem ponad 100 stron materiałów z gotowymi kartami ćwiczeń. Pakiet zawiera kartę kodów zawierającą spis wszystkich rozkazów robota.
ISBN: 978-83-950508-0-0

Edukacja przedszkolna z Ozobotem i puzzlami - część II

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom stworzyliśmy bazę materiałów do pracy z robotami Ozobot i dedykowanymi im puzzlami. Praca z Ozobotami i Puzzlami do Ozobota nie jest dla nauczyciela trudna, nie wymaga specjalnych przygotowań, a większość niezbędnych materiałów będzie dostępnych wraz ze scenariuszem konkretnych zajęć. Tematy scenariuszy i proponowane sposoby realizowania aktywności są spójne z podstawą programową wychowania przedszkolnego.

Ogromną zaletą tego typu robotów jest możliwość przeprowadzenia wartościowych zajęć bez użycia żadnego dodatkowego sprzętu, wystarczy wyjąć robota z pudełka, wcisnąć guzik i już jest gotowy do pracy. Kodowanie odbywa się tu przy użyciu sekwencji barw. Trasy, po których przemieszczają się roboty, tworzone są przez dzieci przy pomocy łączenia ze sobą drewnianych, wykonanych z ogromną starannością puzzli. Każdy puzzel to fragment trasy, część z nich wzbogaconych jest o kody, które decydują o zachowaniu robota. Wykorzystanie puzzli sprawia, że kodowania z powodzeniem mogą uczyć się już dzieci z najmłodszych grup przedszkolnych.

Symulator drewnianych puzzli do Ozobota

Dziecko w wieku przedszkolnym, to bardzo wymagający użytkownik robotów: ciekawy świata, pragnący doświadczać wszystkiego na sobie, entuzjastycznie podchodzący do nowości. Z dużym prawdopodobieństwem to w przedszkolu pierwszy raz spotka się z aktywnościami wzbogaconymi o elementy kodowania i robotyki. Ważne, żeby w ten nowy dla dziecka świat, wprowadzać go mądrze i odpowiedzialnie. Jesteśmy wdzięczni, że zdecydowali się Państwo postawić ten pierwszy krok razem z nami.

Pakiet zawiera scenariusze lekcji:
1. Trasa z marzeń utworzona
2. Poznaję przedszkole
3. Poznaję grzyby
4. Jestem bezpieczny na drodze
5. Matematyka z puzzlami
6. Pory roku
7. Zakodowany labirynt
8. Trasy w pojazdach ukryte
9. Długa, dłuższa, najdłuższa

Razem prawie 100 stron materiałów z gotowymi kartami ćwiczeń.
ISBN: 978-83-950508-4-8 

Dane techniczne

Gwarancja 1 rok

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl