Promocje
KSR11 Robot Terenowy 3w1
KSR11 Robot Terenowy 3w1
199,00 zł 169,00 zł
szt.
Allbot - Dwunożny robot
Allbot - Dwunożny robot
399,00 zł 329,00 zł
szt.
Makeblock - Zestaw Ploter XY 2.0
Makeblock - Zestaw Ploter XY 2.0
1 449,00 zł 1 399,00 zł
szt.
Edison - Pełny Pakiet Edukacyjny
Edison - Pełny Pakiet Edukacyjny
5 168,00 zł 4 699,00 zł
szt.
WowWee - Fingerlings - Małpka
WowWee - Fingerlings - Małpka
59,90 zł 49,90 zł
Drukujący materiał ABS do Drukarki 3D K8200
Drukujący materiał ABS do Drukarki 3D K8200
99,00 zł 45,00 zł
szt.
Yeti - Metalowe nogi
Yeti - Metalowe nogi
99,00 zł 59,00 zł
szt.
Yeti - Zestaw Akcesoriów
Yeti - Zestaw Akcesoriów
169,00 zł 99,00 zł
szt.
Drukarka 3D - Velleman K8600 Vertex Nano
Drukarka 3D - Velleman K8600 Vertex Nano
1 299,00 zł 1 199,00 zł
szt.
Pakiet Scenariuszy Edukacja Przedszkolna - Część II
Pakiet Scenariuszy Edukacja Przedszkolna - Część II
49,99 zł 44,90 zł
szt.
WowWee - Tipster
WowWee - Tipster
369,00 zł 319,00 zł
szt.
Arexx - Robot Asuro
Arexx - Robot Asuro
299,00 zł 259,00 zł
szt.

Ozobot książka - Kodowanie Na Dywanie 1

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 19,99 zł 19.99
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: OZOKodo1

Opis

„Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Co on właściwie oznacza? Jak go stworzyć? Coraz częściej temat kodowania, programowania przewija się w rozmowach rodziców, nauczycieli, w mediach.

Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów – bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci.

Jesteś nauczycielem i boisz się wprowadzać elementy kodowania, a może rodzicem, który chciałby spróbować kodowania razem z dzieckiem? Ta książka będzie odpowiedzią na Twoje potrzeby!

Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowane i oznaczone symbolami, dzieląc je na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1–3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Należy pamiętać jednak, że podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom.

Od autorki: Zachęcam również do potraktowania zaproponowanych przeze mnie zabaw jako bazy, która może być modyfikowana w dowolny sposób. Ostatni rozdział przeznaczyłam na zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to taki łącznik między „kodowaniem na dywanie”, a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze. Drogi Czytelniku, mam nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.”

 

O KSIĄŻCE

Autor: Anna Świć
Wydawnictwo: EduSense
ISBN: 978-83-655871-0-7
Format: A4
Rok wydania: 2017
Oprawa: miękka
Ilość Stron: 56

O AUTORCE

Anna Świć - ambasadorka marki EduSense, Lublin

Nauczycielka, logopedka, właścicielka firmy szkoleniowej, a co najważniejsze entuzjastka nowoczesnej edukacji. Autorka wielu scenariuszy zajęć dydaktycznych, warsztatów dla dzieci i nauczycieli. Od ponad roku związana z Edu Sense, w praktyce wdraża edukację opartą o STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics). Członkini grup innowacyjnych nauczycieli Superbelfrzy RP i Mini. Autorka, prowadząca blog "Kodowanie na dywanie" - kodowanienadywanie.blogspot.com, który ostatnio doczekał się swojej odsłony w druku. Autorka specjalnie przygotowanych zestawów lekcji do nauki programowania dla klas 1-3 - EduSense, Edukacja wczesnoszkolna część I oraz II. Trenerka w programie Mistrzowie Kodowania. Ambasadorka marki EduSense.

ISBN: 978-83-655871-0-7

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl