Promocje
Pakiet Scenariuszy Edukacja Przedszkolna - Część II
Pakiet Scenariuszy Edukacja Przedszkolna - Część II
49,99 zł 44,90 zł
szt.
Lego WeDo 2.0 -  adapter Bluetooth
Lego WeDo 2.0 - adapter Bluetooth
89,00 zł 75,00 zł
szt.
Makeblock - mBot Ranger
Makeblock - mBot Ranger
799,00 zł 739,00 zł
szt.
Makeblock - Zestaw Ploter XY 2.0
Makeblock - Zestaw Ploter XY 2.0
1 449,00 zł 1 399,00 zł
szt.
Yeti - Zestaw Akcesoriów
Yeti - Zestaw Akcesoriów
169,00 zł 99,00 zł
szt.
Pakiet Scenariuszy Edukacja Przedszkolna - Część I
Pakiet Scenariuszy Edukacja Przedszkolna - Część I
49,99 zł 44,90 zł
szt.
Hexbug Nano Glow
Hexbug Nano Glow
24,90 zł 19,90 zł
szt.
WowWee - Tipster
WowWee - Tipster
369,00 zł 319,00 zł
szt.
Edison - Pakiet konstruktora robotów EdCreate
Edison - Pakiet konstruktora robotów EdCreate
938,00 zł 799,00 zł
szt.
WowWee - R.E.V. zestaw dwóch samochodów
WowWee - R.E.V. zestaw dwóch samochodów
499,00 zł 399,00 zł
szt.
Lego Edukacja 8870 - Lampka (WeDo)
Lego Edukacja 8870 - Lampka (WeDo)
45,00 zł 39,00 zł
szt.
WowWee - Coder MIP
WowWee - Coder MIP
599,00 zł 469,00 zł
szt.

Ozobot książka - Kodowanie Na Dywanie 1

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 19,99 zł 19.99
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: OZOKodo1

Opis

„Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Co on właściwie oznacza? Jak go stworzyć? Coraz częściej temat kodowania, programowania przewija się w rozmowach rodziców, nauczycieli, w mediach.

Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów – bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci.

Jesteś nauczycielem i boisz się wprowadzać elementy kodowania, a może rodzicem, który chciałby spróbować kodowania razem z dzieckiem? Ta książka będzie odpowiedzią na Twoje potrzeby!

Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowane i oznaczone symbolami, dzieląc je na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1–3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Należy pamiętać jednak, że podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom.

Od autorki: Zachęcam również do potraktowania zaproponowanych przeze mnie zabaw jako bazy, która może być modyfikowana w dowolny sposób. Ostatni rozdział przeznaczyłam na zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to taki łącznik między „kodowaniem na dywanie”, a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze. Drogi Czytelniku, mam nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.”

 

O KSIĄŻCE

Autor: Anna Świć
Wydawnictwo: EduSense
ISBN: 978-83-655871-0-7
Format: A4
Rok wydania: 2017
Oprawa: miękka
Ilość Stron: 56

O AUTORCE

Anna Świć - ambasadorka marki EduSense, Lublin

Nauczycielka, logopedka, właścicielka firmy szkoleniowej, a co najważniejsze entuzjastka nowoczesnej edukacji. Autorka wielu scenariuszy zajęć dydaktycznych, warsztatów dla dzieci i nauczycieli. Od ponad roku związana z Edu Sense, w praktyce wdraża edukację opartą o STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics). Członkini grup innowacyjnych nauczycieli Superbelfrzy RP i Mini. Autorka, prowadząca blog "Kodowanie na dywanie" - kodowanienadywanie.blogspot.com, który ostatnio doczekał się swojej odsłony w druku. Autorka specjalnie przygotowanych zestawów lekcji do nauki programowania dla klas 1-3 - EduSense, Edukacja wczesnoszkolna część I oraz II. Trenerka w programie Mistrzowie Kodowania. Ambasadorka marki EduSense.

ISBN: 978-83-655871-0-7

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl